sunnuntai 14. toukokuuta 2017

Jos sua ei ois ollut



Jos sua ei ois ollut,
niin olisin keksinyt sut.
Ois susta samanlainen tullut,
mitään en ois muuttanut.



Ohikulkijat luulee,
minun seinille puhuvan.
Tyhjyyteen he sanovat mun kuulee,
sua aina rakastan.


Tahdon susta kiinni pitää,
vaikken sua oikeesti enää nää.

En tahdo irtikään päästää,
taas ilmestyt vierellein.
On pakko itseään säästää,
sen velkaa sulle jäin.


Olet jokaikinen yön ääni,
kukkamerestä poimin sut.
Hyvä ajatus sisällä mun pääni,
kun elämä on suuttunut.



Oot valona mun tiellä,
silloin kun on vaikeaa.
Hullummaksi oisin tullut vielä,
jos sua ei ois ollutkaan.



Jos sua ei ois ollut,
niin olisin keksinyt sut.
Vuoteeseeni kuvitellut,
sulle kadulla puhunut.



Hiljaisuutena öissä,
ääriviivoissa pihakoivun.
Ilman sua oon kuin vöissä,
ilman sua lakastun.


Saanhan susta kiinni pitää,
vaikken sua oikeesti enää nää.

En tahdo irtikään päästää,
siis ilmesty vierellein.
On pakko itseään säästää,
sen velkaa sulle jäin.



Olet jokaikinen yön ääni,
kukkamerestä poimin sut.
Hyvä ajatus sisällä mun pääni,
kun elämä on suuttunut



Oot valona mun tiellä,
silloin kun on vaikeaa.
Hullummaksi oisin tullut vielä,
jos sua ei ois ollutkaan.



Ei sua minusta voi erottaa,
jäät osaksi mieleni maisemaa.

Kiitos, kun olit totta hetken.
Nyt mun täytyy tästä jatkaa.
Vierelläni teet loppuretken,
vaikka se ois kuvitelmaa.



Olet jokaikinen yön ääni,
osa lempeää valonkajoa.
Kesäsateena saavut elämääni,
en kuivuuteen hajoa.



Oot valona mun tiellä,
silloin kun on vaikeaa.
Hullumaksi oisin tullut vielä,
jos sua ei ois ollutkaan.

(Kaija Koo: Jos sua ei ois ollut)

Hyvää syntymäpäivää rakkain Mindini <3
Ja hyvää äitienpäivää kaikille äideille, etenkin omalleni <3

2 kommenttia:

  1. Mindi-Miisukka ❤❤❤❤❤❤❤ elät ikuisesti sydämessäni, kiitos Elisa-kulta mukavasta äitienpäivästä❤����

    VastaaPoista