maanantai 14. heinäkuuta 2014

Kesähaaste 12/23: 7 tärkeintä mietelausetta

Kesähaasteen puoliväli ylitetään minulle tärkeiden mietelauseiden parissa. Osa näistä on toiminut tärkeinä ohjenuorina minulle jo pidemmän aikaa ja osan olen löytänyt vasta äskettäin käydessäni läpi erinäisiä asioita elämässäni. Pidän mietelauseiden lukemisesta jotenkin todella paljon. On uskomatonta, miten paljon viisautta on saatu mahdutettua jopa yhteen tai kahteen virkkeeseen. Kaikkiin en löytänyt alkuperäistä lähdettä, siitä pahoittelut. 

Mietelauseiden rinnalle päädyin laittamaan viime viikolla räpsimiäni kuvia kesäisestä Lauttasaaresta, jotta muistaisin missä päin Suomea olen milloinkin huidellut. Viime viikko kului lähinnä vanhempien patiolla maaten, lukemisesta ja ulkoilusta nauttien sekä ahmintaa ja juomista harrastaen (mitkä terveelliset elämäntavat? :D) No pistetään hyvien kelien ja sydänsurujen piikkiin. Nythän olen siis jälleen Porvoossa, jossa starttasin tänään uuden työrupeaman kaatosateessa, kuinkas muutenkaan!

Mutta pidemmittä puheitta, tässä olisi 7 minulle tärkeintä mietelausetta tällä hetkellä.








Näiden lauseiden voimalla suuntaan kohti tiistaita, joka ei toivottavasti ala sateisena. Mukavaa viikkoa kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti