keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Kuka minä olen?

Ajattelin nyt tehdä lyhyen katsauksen siihen, millainen ihminen täällä ruudun toisella puolella oikein kirjoittelee.  Tehtävä ei ollutkaan niin helppo kuin kuvittelin. On mahdotonta tiivistää itseään muutamaan lauseeseen. Toista ihmistä, kun ei voi tuntea, kuin vain tutustumalla, jos silloinkaan! Omassa elämässäni on myös paljon hetkiä, jolloin tuntuu, etten oikein itsekään tiedä kuka oikeasti olen. Myös minut tuntevien ihmisten kuvailut minusta ovat varmasti hyvin erilaisia riipuen siitä, mistä yhteydestä ja kuinka hyvin he minut tuntevat. Ihminen, kun muuttaa melko paljonkin käytöstään erilaisissa ympäristöissä.

En ole oikein koskaan kokenut sopivani johonkin lokeroon tai valmiiseen muottiin. Elämästä saa paljon enemmän irti, kun vaihtaa näkökulmaa tasaisin väliajoin! Sen takia olen myös usein tuntenut itseni ulkopuoliseksi monissa ympäristöissä. Vaikka tulenkin mielestäni hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa (mikä klisee!), vain hyvin harvojen seurassa koen oikeasti tulevani hyväksytyksi sellaisena kuin olen. Ne ihmiset ovat minulle kultaakin kalliimpia.

Siitä huolimatta, ainakin minulla, tulee myös aina olemaan puolia, joita tuskin koskaan tulen paljastamaan kenellekään. Uskon, että jokaiselta ihmiseltä löytyy sellaisia asioita, joita ei vain halua tai pysty paljastamaan muille kuin itselleen. Muutenkin olen aivan nuoresta asti viihtynyt hyvin itsekseni ja arvostan omaa aikaani todella paljon. Vaikka olen tosi sosiaalinen ihminen, tarvitsen sen vastapainoksi paljon yksinäisyyttä, tai muuten menee hermo! Mielestäni olisi tärkeää, että jokainen ihminen opettelisi viettämään aikaa itsensä kanssa, eikä ripustautuisi pelkästään muihin ihmisiin.

Koska tehtävä alkoi tuntua mahdottomalta, päätin antaa kuvien puhua puolestaan, niiden kun pitäisi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa. Olen nähnyt muiden blogeissa noita ihania "And that's who I am"-kuvia, joten halusin ehdottomaksi niitä osaksi tätä kirjoitusta. Mutta, koska olen luonteeltani hirveä hamstraaja, en tietenkään osannut tyytyä vain muutamaan kuvaan, kun minua kuvaavia tuntui löytyvän niin monta ;D Matkaan tarttui yhteensä 97 kuvaa ja tekstiä, jotka kertovat siitä millainen olen. Toivottavasti ne antavat edes pintaraapaisun siitä, millainen ihminen täällä näppäimistön takan oikein elämästään ja matkoistaan kirjoittelee.

Tätä, ja niin paljon muuta, on tyttö nimeltä Elisa.




Kaikki kuvat: http://andthatswhoiam.tumblr.com/


P.S Tänään kesä tuli Turkuun :) Aurinkoista, +20 astetta, Mindi lenkkiseurana, ihana Turku ja vuoden ensimmäinen jäätelöpallo. Sijaisuuksista selvitty ainakin tähän asti, edessä neljän päivän vapaa ja illalla tiedossa jännittävä Suomi-Usa ottelu. Ei tätä voi muuta kuin rakastaa. Kunpa tää ei loppuis ikinä!
Ihanaa loppuviikkoa kaikille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti