sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äideistä parhain

Tämä kirjoitus on omistettu maailman parhaimmalle äidille, minun äidille. 
Jos onnistun elämässäni olemaan edes puolet siitä, mitä sinä olet, voin sanoa onnistuneeni elämässäni.

Kiitos äiti, että olet:
  • antanut minulle elämän 
  • kannustanut tavoittelemaan unelmia
  • opettanut ettei mikään elämässä ole itsestäänselvyys
  • rohkaissut minua itsenäistymään, mutta pitänyt silti kodin ovet aina avoinna minulle
  • antanut minun tehdä virheitä, jotta olen voinut oppia niistä
  • ollut painostamatta minua mihinkään ja antanut minun päättää omasta elämästäni
  • omalla esimerkilläsi opettanut minulle paljon tärkeitä asioita elämästä
  • kannustanut ja tukenut minua aina niin henkisesti, fyysisesti kuin taloudellisestikin
  • nauranut, itkenyt ja raivonnut minun kanssa ja minun takia
  • hyväksynyt ja rakastanut minua sellaisena kuin olen
  • auttanut minua selviämään monesta vastoinkäymisestä elämässä
  • antanut minulle loistavat elämänarvot
  • lisännyt uskoani ikuiseen rakkauteen rakastamalla isää myötä- ja vastamäissä jo 40 vuoden ajan 
  • välittävä ja muista huolehtiva ihminen, usein oman hyvinvointisikin kustannuksella
  • huippukokki ja annat muiden nauttia herkuistasi usein
  • duracell-pupu, jolta voi haalia energiaa itselleenkin
  • rohkea ja vahva oman tien kulkija
  • esikuvani
  • mahtava juttu- ja juorukaveri
  • loistava varamamma Mindille
  • epätäydellisen täydellinen
  • oma ihana itsesi
  • minun äitini tänään, ja kaikkina muina päivinä vuodessa

Rakkaudella,

tyttäresi Elisa


Hyvää äitienpäivää! Juhlitaan, kun tavataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti