sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Kesän aakkoset

Se on vihdoin täällä: LOMA!!! Edelleen ihan epätodellinen olo, ettei huomenna tarvitsekaan mennä töihin. Ja että huomenna olen jo Maltalla. 

Kulunut lukuvuosi on opettanut minulle aivan valtavasti. Sen aikana olen käynyt läpi koko ihmismielen tunnekirjon ja joutunut kohtaamaan todella vaikeita tilanteita. Se on ollut ihana, stressaava, hauska, uuvuttava, tapahtumarikas, tunteikas ja opettavainen. Olen todella kiitollinen ja onnellinen, että saan jatkaa saman luokan opettajana myös ensi lukuvuonna. 

Vuoden aikana olen saanut tutustua aivan mahtaviin ihmisiin ja rakastua yhteen erityisen ihanaan. En olisi voinut villeimmissä kuvitelmissakaan ennustaa vuosi sitten, millainen vuosi minulla olisi edessä. Kaikista peloista huolimatta selvisin ekasta opevuodestani elossa. Ja olen siitä todella ylpeä.

Tuntuu ihan mahtavalta, että koko kesä on vielä edessä. Ja että saan viettää sen palkallisella lomalla mitä parhaimmassa seurassa. Koska pitäisi yrittää vielä pakatakkin, ajattelin kertoilla kesälomasuunnitelmistani aakkosten muodossa. Kesän lopussa voin sitten tehdä koonnin siitä, kuinka moni niistä oikeasti toteutui.

Automatkailu
Biitsit
Croatia
Duunittomuus




Eväsretket
Festarit
Grillaus
Hikoilu 
Iltakävelyt



Juhannus
Kesämökkeily 
Löhöily
Malta
Nautiskelu



Oulu
Partioleiri
Quutamo
Rakkaus
Sukeltaminen
Terassit


Uiminen
Veneily
X-factor



Ystävät
Zzzz 
Åbo
Äänettömyys
Ödeema 

Onko teillä muilla jo kesän suunnitelmat valmiina? Ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Ihanaa lomaa! :)

    Kauheesti olis suunnitelmia. Juhannuksena suomeen, ja sitten alkaakin hirveä ystävien näkemisrumba. Reissuja on tiedossa mm. Satakuntaan, Vaasaan, Loviisaan, Hesaan ja pitääpä käydä yhdellä Protu-leirillä kokkailemassa ja tanssia parit häätkin. Aion syödä liikaa mansikoita ja viettää aika monta tuntia suomalaisessa metsässä kävellen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! :)
      Hyvältä kuulostaa sunkin suunnitelmat. Kesä on kyllä aina yhtä hulinaa. Välillä pitää muistaa myös pysähtyä, ettei koko kesä mene pelkäksi suorittamiseksi.

      Poista